Reklamacje i zwroty


ODSTĄPIENIE OD UMOWY-ZWROT

Kliencie masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrócenia towaru w terminie 14 dni!

Nie musisz podawać nam żadnej przyczyny, najważniejsze dla nas jest Twoje zadowolenie z zakupu w naszym sklepie. Czas odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, pozyskania przez Ciebie produktu.



ZŁÓŻ REKLAMACJĘ



Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas telefonicznie bądź mailowo o swojej decyzji w formie oświadczenia, przesłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.

AlleStandard
ul. Górska 56
32-447 Siepraw
tel. +12 352 66 00
e-mail: bok@allestandard.pl

Możesz również skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest on obowiązkowy.

POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację przed upływem tego terminu.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie poniesione koszta, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu, który zwracasz lub do momentu dostarczenia nam dowodu jego odesłania.

Zwrócony towar prosimy na adres AlleStandard.pl, ul. Siepraw 56, 32-447 Siepraw, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz produkt przed upływem terminu 14 dni. 

Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne.



REKLAMACJA TOWARU
W przypadku reklamacji towarów wadliwych, nie działających, niekompletnych należy skontaktować z Biurem Obsługi Klienta. Formularz reklamacji znajduję się wyżej. Należy wcisnąć link "Złóż reklamację" lub wyślemy go do Ciebie mailem. Możesz także złożyć reklamację podając:
- numer faktury 
- opis usterki
- datę stwierdzenia usterki 
- zdjęcia wadliwego towaru
- rodzaj roszczenia: 
  • gwarancja na podstawie karty gwarancyjnej
lub 
  • rękojmia na podstawie Kodeksu Cywilnego

- adres, pod którym znajduje się reklamowany towar

REKLAMACJA USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE


W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta oraz przesłać na adres reklamacje@allestandard.pl następujące dane: 
- protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego
- zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
- ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
- numeru faktury, osoby składającej zamówienie lub numeru zamówienia

REKLAMACJA ROZBIEŻNOŚCI ZAMÓWIENIA Z OTRZYMANYM TOWAREM


W tym przypadku należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu +12 352 66 00 lub pod adresem bok@allestandard.pl.
W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 7 dni od momentu otrzymania zamówienia.
W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.